joi, 9 iunie 2011

Arta marketing-ului 2


Ca şi voi toţi, sunt şi eu utilizatorul unei reţele de telefonie mobilă.
Şi ca şi alte companii, această companie mă anunţă de opţiuni noi, noi produse, oferte etc.
Deja de vreo jumătate de an, sau 4 luni minimum a ieşit noua opţiune să pui cîntec cînd te sună cineva, dacă nu mă greşesc se numeşte tonuri de aşteptare.
Şi iată ei mau anunţat mai întîi că este aşa opţiune, apoi miau mai spus de cîteva ori.
Mai apoi deja miau propus să o conectez. Mai întîi cu bani apoi chiar gratis.
În ultimul timp au devenit tot mai insistenţi astfel încît sincer să fiu telefonul îmi este plin cu mesaje de la ei, de toate felurile. Ei în genere sunt atît de grijuluii cu mine, îm scriu mai des de cît cei mai buni prieteni. Numai nu ştiu de ce cred că eu mă scol de dimineaţă şi îmi trimit pe la  10:00 mesajele de obicei. Chiar mă uimeam, de ce la oră fixă? mă iubesc aşa mult oare ? :D



Şi iată cîteva zile în urmă, iarăşi dorm şi primesc un mesaj. Desigur că era de la companie. Deschid şi cum credeţi ? Am bufnit în rîs. Cum poate chiar nui aşa de rîs dar pentru mine care am fost martor atîta timp cum a evoluat conversaţia noastră :D a fost chiar haios.
Iată mesajul, doar că e în rusă, nuştiu de unde ei au luato că eu sunt rus şi în genere de ce îmi scriu în rusă cînd trăiesc în Moldova, dar ce săi fac dacă nu ştiu cum să schimb limba.
Kak veselo bylo by esli te kto tebe yvoniat slyshali malodiu ! Aktivirui Gudki Ojidania, besplatno do 4 iunea. Zvoni 3000 ( 1lei/min ).
Nu ştiu cum voi dar eu am citit cu aşa o intonaţie că nu am putut să nu mă rîd. Am citit cu o intonaţie ca să mă înţelegeţi, cum o fată, un copil se plînge de ceva. Sau mai degrabă roagă: hai mama terog să ne ducem în parc, hai, ştii ce vesel ar fi, aşa neam distra, şi toţi vor fi bucuroşi :( şi spune toată aceasta cu o faţă că nu poţi săl respingi.
Probabil aceste mesaje sunt scrise de vreo domnişoară de acolo care deja sa săturat să mă roage :D
Şi încă mai cred că e domnişoară pentru că doar domnişoarele pot spune că este gratuit şi apoi fix în propoziţia următoare spune că costă un leu minuta pentru activare :D
Ce să spun, iarăşi mă închin în faţa maieştrilor de marketing :D
O zi bună tuturor şi cît mai multe masaje de genul acesta, sau operatori grijuluii :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu