joi, 2 iunie 2011

Motivul care mă ţine să nu mă îndrăgostesc :D


Uffff, cred ca m-am îndrăgostit … Ce porcarie .. Acum voi plange in perna in noptile lungi si nedormite, muşcandu-mi buza si imaginandu-mi cum ea vorbeste cu alţii, voi cânta serenade sub fereastra, voi duce flori la pragul casei ei, voi scrie scrisori cu declaraţii de dragoste, voi desena cu creta pe trotuarul din fata casei ei – Te iubesc, ii voi darui ursuleţi de pluş si parfumuri cu miros de primăvară, o voi conduce acasa, intorcandu-ma pe aleile întunecate, voi face cunostinta cu mama ei, pierzandu-mi timpul la bucatarie si discutand lucruri fara sens.Nu voi mai bea bere cu prietenii, ma voi angaja la un job mai bine platit pentru a-mi permite sa merg in locurile unde ea vrea să meargă, voi asculta si admira păsările în grădina botanică, voi taie in coaja de copaci numele ei si al meu într-o inimă, voi invata sa am rabdare ore in sir de shoping până când ea va încerca o bluză, voi face curăţenie in apartament , o voi privi dimineaţa fără machiaj, afirmand că este cea mai frumoasa din lume, voi merge la cinema, privind romane feminine siropoase, imi voi aminti ziua ei de naştere şi ziua hamsterului ei …
Gata…La dracu’…Mi-a trecut dragostea!

6 comentarii:

  1. tare :D

    care e concluzia? daca observati ca un baiat devine din ce in ce mai bun si mai amabil, nu-l credeti!!! :D

    doar s-a indragostit, in realitate nu-i asa :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D :D :D nu înceta să visezi :D sînt şi oameni care rămîn aşa mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ha-ha, de ce doar astea?
    unde e saritul cu parasuta, "vodianka", meciurile de fotbal si mersul cu bicicleta?

    sunt si fete de dragul carora vei face si astfel de chestii:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de aceeasi parere cu Irina.
    Nu toate sunt la fel!
    Unora le place sa joace fotbal in noroi :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Febleţe !! Oh goddess !! La mine e la fel, o febleţe cronică !!

    RăspundețiȘtergere