marți, 21 iunie 2011

Șî hai, cu bine!

Ladna, așă sara am întrat eu pi năt șî am zîs k dă sî întru pe blog ,am mai citit, am mai răsfoit șî așă amu niaș critica tăt miru ista șî la urmă niște steluțî pintru frumusățî.
Șî ca novasti: tăt îi tare ghini!
Cu alejirili tăț îs davolinîi, vez numa pin piațî ulîbonurile la tăț, mai zîși șineva k lu omu ista i so ridicat puterea la cap, șineva plînji, pi la capitala oamenii mor pi stradă k Chirtoacă o rupt acolo, da vprocem tăt îi oceni harașo.
Îi vară, merji pi rogatcî șî ti rup niște dișorvși di pi la ... cu cvasu în mînă șî fuste mini șî un bîc alături di dinsa care o lăpăiești fără niș un străs pi nijlocu străzîi. Șî paliubomu la tăț lii ghini. Cvasui 3 lei...cumpără șî ai ocazia sî lapîi încî vo două.
Șî iaca cui îi mai trebu șeva ? șireșî, lîngă dînsele brînză șî cvas șî busic șî o talpa di țărani cari ascultî : nu vot i vseo, șî pazavi menea tiho po imeni , șî mai niște saxobeat .Tăt îi la modă . Dar, precum am ochi luminoși mai văd și oameni simpli, oameni normali care merg șî sî împing în tine, rag cît îi kila?, brînzai sărată ? vrocem , terpimo.Viditeli noi piațî nu avem, da avem o rogatcî lungă șî frumoasî șî snu mai zîk cum.
Șel mai interesno îi sî stai în rînd la magazin șî sî auzi pi șei care vin duminică în city a nostru , șî auz numa, uăi, ian cumpără niști pivă, hai hai k iau și padruji stau lîngî cvas,sub brad. Șî da..pivai mai scumpă, da nui pi asta, mujîșii la more nu vor așăc nicî di pierdut.
 Inspirație nu mai am. atît.
Mîine nioi lua curieru, o bulacicî, crasovșii șî 3 lei pintru rutieră, oi sta lîngă o clădire roșî cu albastru șî pîn a veni rutiera, voi admira frumoasa mea rogatcî, cu cvas, brînză,bîși șî dișovșî deam poate fără di iubși.
Noapte bunî, vă pup umed.
Ladna, las cîi ghini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu