vineri, 3 iunie 2011

Vînzători cu plată

 
   De mult vroiam să îmi scriu părerea despre nişte cazuri ce leam avut cumpărînd pe la magazine dar tot nu o făceam pînă azi nu am păţito din nou doar că mai serios. Deci care sunt întîmplările:
   1. De obicei mereu merg la unul şi acelaş magazin să cumpăr pîine şi lapte că şi vînzătoarele deja mă văd intrat şi scot laptele să mil dea :D.
Cred că vaţi gîndit: uite la el, vînzătoarele îi cîştigă timp dar lui încă nui place ceva :D. Să  fi fost doar asta, dar. Mereu cînd cumpăr pîine cumpăr de aceiaşi doar că mereu o vînzătoare mio vinde cu 3 lei iar alta cu 3,50. De cîteva ori sa primit chiar că cea care mio vinde mai ieftin se afla alături şi dacă mă ştie se uita la mine mirată şi se rîdea cînd vedea că cealaltă cere 3,50 şi parcămi spunea: laso bre, nu o mai lua în seamă.

   Şi astfel sa întîmplat de multe ori pînă cînd azi am păţito şi mai.



   2. Cu vreo două zile în urmă am răcit şi eu după ce mă rideam de fratmio şi alţii că au răcit vara :D, şi să ştiţi că e drept că iată am strănutat scriind :D. Şi deci după o noapte nedormită eri am mers la farmacie să cumpăr ceai pentru răceală.
Am cerut două pliculeţe Coldrex Lămîie.
Mia cerut 16,10 lei .
Iam dat 16,25 lei şi nici nam cerut rest :D
Am mers fericit acasă.
Azi am mers din nou la farmacie ca sămi mai iau două pliculeţe de ceai sămi trecă răceala cu totul.
Astăzi la lucru erau alte două farmaciste.
La fel cer două Ceaiuri Coldrex Lămîie.
Farmacista îmi spune 5,84 lei.
Eu mirat o mai îndreb o dată: cît!?
Ea răspune la fel: 5,85 lei.
Eu respectiv să nu o păţesc ca eri să mai fac un drum mîine prin soare de dimineaţă, mai cer două pliculeţe căi aşa ieftin.
Farmacista cere 11,68 lei.
Îi dau 12 lei şi la fel nu cer rest :D ( de data aceasta măcar chiar merita :D )
Îmi dă bonul de plată şi plec îngîndurat acasă.
Abia scriind miam dat seama că farmacista de eri nu mia dat bonul :D Înţeles şi de ce: D

  Deci cam aşa am concluzionat eu că în mîinile unor oameni produsele devin mai scumpe, şi plus cred că trebuie şi lora să le plăteşti pentru serviciile ei. Deci unelii vînzători sunt mai scumpe ca altele :D
   Aveţi seama de la cine procuraţi :D Şi sper să nu o păţiţi ca mine :D


p.s. Şi cei interesant că cît stăteam şi aşteptam la farmacie mai vreiam să mai stau în rînd măcar vreo două minute pentru că mă îndrăgotisem în glasul farmacistei, şi o ascultam chiar ca pe un cîntec frumos, plus era şi foarte simpatică, tot drumu spre casă mam gîndit la ea, dar ea naţio bună ma amăgit. Aşai dacă îs cu inima slabă în faţa la fete :D


p.s. la p.s. A încă am mers fericit acasă că mia vîndut ea ceaiul şi eram sigur că îmi va trece. Drept chiar ma ajutat, măcar de aceasta ms :D

p.s.final. Da poate chiar era eri mai scump sau sa încurcat. Se mai întîmplă, da eu aici vorbesc... Dac ceva să mă scuze.

promit ultimul p.s. :D Apropo aţi obervat că daca scoţi literea z la cuvîntul vînzătoare se primeşte vînătoare :D. Ele chiar vînează oameni pe care săi amăgeacă. De alde mine care nu numără restul. Una întrun sat de fiecare dată mă amăgeşte, crede că dac îi dau cîte 50, 100 lei sunt aşa bogat ori ce. Data viitoare chiar îi spun ceva de bine. Bine că miam amintit :D

10 comentarii:

  1. vreau sa mentionez ca la farmacie nu sunt vinzatoare, dar farmaciste, care fac studii superioare pentru a putea deservi pacientii... Have a nice day.

    RăspundețiȘtergere
  2. adica farmaciste care vind :D

    ca sa amagesti omul studii superioare nu trebuie )

    nice post, Petrea!!!


    + P.S. si mie mi s-a intimplat deseori :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. să înţeleg azi am fost batjocorit de cineva pentru nedreptăţile pe care le spun :D presupun Domnika este,învaţă sau vrea să fie farmacistă, sau are pe cineva apropiat cu aşa profesie. Eu ştiu că sunt farmaciste şi de studii ştiu doar că am impresia că crezi că eu le socot de oameni răi sau eu ştiu cum, te greşeşti, să se întîmplat presupunem în o bancă,centru comercial etc. la fel avea să scriu :) totuna ms de menţionare, altă dată voi fi mai atent
    dar dacă să fiu obiectiv, miar fi interesant ce vei spune tu cînd o vei păţi la fel. nu uita nu toţi sunt drepţi sau buni,mai ales ideali, nu îi apăra că să nu o păţeşti cum se spune:zakon podlasti, tot tu îi aperi şi tot tu o păţeşti,ei da ce săţi spun ţie dac eu tot sunt aşa :D cînd mă schimb îţi scriu să ei exemplu de la mine, eu am păţito deja ştiu :D
    la fel nice day, doar că urat chiar din suflet fără nici un sarcasm,şi să nu spui că nu sunt drept iarăşi, eu ştiu

    ms Mihaela, ei ce săi facem, ori noi nu avem noroc şi ne lăsăm amăgiţi sau simplu cînd noi cumpărăm se încurcă lumea,sau ei nu au noroc că noi îi vorbim aici:D

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu m-am referit la modul in care ai abordat tema... stiu ca exista putini oameni corecti actualmente si nu apar pe nimeni; unica mea obiectie a fost la cuvintul " vinzatoare", fiindca facind studii 5 ani de zile, invatind o groaza de informatie pentru ca sa nu dai un preparat gresit, care ar putea complica situatia bolnavului, cred ca nu este corect sa punem semnul de ehivalenta intre un vinzator si un farmacist.

    RăspundețiȘtergere
  6. siur, aici nici nu spun nimic, recunosc că am greşit, doar că am crezut că ai luato mult prea la inimă şam mai dramatiat şi eu un pic.
    ştii măcar totuşi este bine că miai putut spune,că uneori te uiţi la TV,sau eu ştiu şi nuţi place ceva dar nu ai cui săi faci obervaţie, dar aşa măcar teai descărcat şi miai spus,crede şi tu, voi edita şi voi schimba tot iar cînd cineva va citi comentariile nu va înţelege nimic :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :D
    ahhhh
    așăi dacă visezi pi la farmacii :D
    tu dacă te duci mai des, vezi poate găsești pentru mine un farmacist :P

    RăspundețiȘtergere
  8. :D un farmacist care să fie şi proprietarul farmaciei să înţeleg ? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. tuj la mn ești pațan zalatoi, tăt verno :D

    RăspundețiȘtergere