sâmbătă, 21 mai 2011

Arta marketing-ului


Una dintre profesiile pe care eu aş vrea să le am este marketing. Este o muncă ce necesită multă creativitate, e legată parţial cu arta. Un job foarte interesant cred eu.
Nu încetez să admir unele reclame fermecător de simple şi deştepte. Dar totuşi sunt unele ce mă fac să le admir şi mai mult pentru prostimea şi demagogia ce o duc.
O reclamă din astea anume mia furat atenţia. Este reclama unei companii internaţionale foarte cunoscută şi respectabilă. Această companie face diferite aşa să spunem accesorii pentru bărbaţi.
Un produs este lamele de berberit. Deci, ei produc două tipuri mai cunoscute de lame: cu trei şi cu şase lame. Ce este interesant, este faptul că o lună la orice canal sunt recomandate lamele cu trei, iar alta cele cu şase. Eu miam cumpărat cînd mergea reclama cu şase, apoi iarăşi mă uit e trei, şapoi iar şase. Foarte ingenios oameni.
Şi aşa se întîmplă cu toate reclamele. În cea de azi se spune : Am creat un nou produs, cel mai inovator, cel mai bun. Iar în cea de mîine, aceiaşi companie spune : Uitaţi toate produsele celelalte, un nou produs şi mai bun, cu o noua tehnologie etc.
Nu ştiu dacă e bine aşa în fiecare zi să te tot contrazici că e cel mai bun şi apoi găseşti şi mai bun. Sau ei tind mereu spre mai bine, nuştiu. Ei bravo lor !
Vaş dori să fiţi mai atenţi la reclamă şi să faceţi cumpărături deştepte.
O zi bună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu