luni, 9 mai 2011

Critici cu final pozitiv.


ISCUSINŢA ŞOFERILOR MOLDOVENI

Astăzi am mers pe un drum din ţară şi miam adus aminte de o întrebare ce mă frămînta mult timp. O să încerc să explic cît mai normal. Acum, pe această autostradă de importanţă republicană şi internaţională au fost făcute reparaţii capitale. Astfel ca aproximativ 65 % din drumul ce uneşte două oraşe importante este complet renovat după cerinţele europene. Restul drumului aşa şi a rămas în o stare ce lasă de dorit. Respectiv înainte tot drumul era în o stare rea. Cum credeţi care era curiozitatea mea de fiecare dată cînd traversam acest traseu din un oraş în altul ? Nu cred că veţi ghici. 

Deci, vo spun tot eu :D Mereu cînd mergeam spre oraşul A, toţi şoferii nu ratau nici o şansă să conducă pe contrasens cînd nimeni nu era la o apropiere mică pe drumul ce ei îl parcurgeau neregulamentar. La fel cînd mergeam spre oraşul B, şoferii tot mergeau pe contrasens de fiecare dată. De multe ori am îndrăznit să îi întreb de ce fac aşa. Cum credeţi ce îmi răspundeau ? „Pentru că drumul e mai bun pe contrasens”. Nu spun nimic, poate şi e mai bun pe direcţia opusă, dar doar în o direcţie nu ? Cum poate să fie mai bun şi cînd mergi spre oraşul A şi cînd mergi dinspre oraşul A. Atunci ese că mereu aleg drumul cel rău. Cam asta a fost toată ideia. Mă bucur că acum măcar 65% din drum văd mai rar aşa manerve. Cu toate că şi pe drumul renovat care este neted şi drept ca rigla chiar azi am văzut cîţiva şoferi care încă mai practică aşa strategie pentru aşi menţine maşina în formă :D
Vă urez călătorii plăcute pe drumuri europene şi fără nici o groapă! Iar şoferilor cu gîndire interesantă: adaptaţivă mai logic pe drumurile din ţară ! ( pe cele noi nici nu trebuie să vă adaptaţi, pur şi simplu conduceţi după toate regulile circulaţiei rutiere ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu