joi, 19 mai 2011

Play:DJ M.E.G feat. Timati - Party Animal

Dacă e să vorbim obiectiv, atunci fără a lua în consideraţie unele manifestări "răperskie" a le lui Timati, ce sunt tipice acestor cîntăreţi, pot recunoaşte că e cel mai bun cîntăreţ din Rusia din genul său. Are cele mai bune rezultate, nişte cîntece pe care toţi le admiră. Şi îmi pare rău că am observat des un lucru: sa format un stereotip că dacă e Timati, trebuie del batjocorit, dar cu fiecare vorbind ( şi asta sa întîmplat de zeci de ori ) după ce ei spuneau: - ei Timati, fu; şi eu spuneam: - da mie îmi place, are cîntece bune şi aşa; apoi toţi spuneau la fel. Îmi pare rău că nu puteţi recunoaşte uneori ceia ce vă place şi să susţineţi. Cel mai mult îmi pare rău că chiar acest cîntec e unul superb de tot, şi clipul e cool. E o piesă care ar ţine piept uşor celor de pe arena mondială. Un ritm aş spune unic pentru dans. Să fi fost autorul presupunem Andy Duguid sau Tiesto , avea să aibă un succes uimitor dar aşa. Rău că nu apreciem frumosul la justa sa valoare. În orice caz eu aşa cred. Şi spun încă o dată: un cîntec super şi un cîntăreţ foarte promiţător !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu