marți, 17 mai 2011

Introducere

Pînă a începe a citi, apăsați ctrl + http://www.youtube.com/watch?v=EY5-tm4ADMY&feature=related - lăsați să cînte și băgați-vă înapoi la citit.
Mă numesc X , am 18 ani și NU VREAU SĂ VĂ CRITIC.

De mic copil, fără să știu multe, mi-am pus des întrebarea, ce vrea viața de la mine. Acum, cînd am ajuns mai mare, îmi pun întrebarea, ca și toți muritorii de rînd, ce vreau yo de la viată. Sincer, m-au întrebat mulți: ”ce dorești să devii...?” de fiece dată am raspuns diferit. Iubesc atîtea lucruri să fac, și le fac pe toate încurajator de bine. Deci, am ajuns la ideea că dacă ceva iubesc , fac bine, și nu-mi ramîne decît partea cea mai grea, să aleg. Alegerile, și în sine procesul de alegere nu-l iubesc, de unde și rezultă că nu-l fac bine, și în multe cazuri fac greșeli ireparabile, care au urmări care se simt și pînă în prezent. Dar nici nu poți să la faci pe toate, fizic nu reușești. În concluzie, Viața ne alege calea, nu degeaba îmi puneam așa intrebari inca de mic.
Chiar dacă suntem buni în multe (iubim),trebuie să nu ne grabim să renunțăm la ceva/cineva, ne ramine doar sa asteptam un semn, pentru a alege un drum corect. Dar pîna atunci, nu trebuie sa pierdem timpul în zadar și să ne pregatim pentru ziua de miine.Fii gata, nu poți ști ce ne pregătește viața.

PS: )

Remember Love. Remember You


2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. NOI ŞTIM CE SUNTEM, DAR NU ŞTIM CE PUTEM DEVENI !
    Dacă e şi să aşteptăm un semn, sau să facem o algere vom ajuge cred tot acolo. Pentru oamenii care cred în soartă nu prea are importanţă ce se va întîmpla: la care facultate te va primi să studiezi, care om îţi va fi alături. Oricum va fi soarta noastră. Deci rămîne doar so trăim şi să o schimbăm spre bine cum putem !!!
    p.s. şi totuşi ar fi probabil interesant să ştim ce profesie să alege, şi să nu facem alegeri greşite !

    RăspundețiȘtergere