duminică, 15 mai 2011

Critici cu final pozitiv. ( în orice caz parţial pozitiv :D ).



FUNNY VIDEO AND PHOTO

 Funny video. Cine nu a auzit sau vizionat macăr un filmulteţ de acest gen. Eu personal am urmărit sunte, probabil chiar şi mii. Dar ce mă uimeşte de ficare dată este conţinutul acestor video. Sau cum se mai fac acum selecţii întregi de Fail Compilation pentru fiecare lună ( care şi mai mult mă supără ). Deci ce anume mă supără este faptul că circa peste 50% din aceste video sunte filmuleţe unde oamenii cad primind diferite fracturi ( uneori foarte grave ). Iar lumea se uită şi se rîd, şi glumesc. Şi se strâng cu familia pentru a admira cum lumea se loveşte, cade şi aşa mai de parte. Eu înţeleg atunci cînd pur şi simplu cineva cade haios fără a primi vrio traumă şi alte video de rîs. Dar acelea care sunt pline de teroare, unde se încalcă drepturile oamenilor, femeile şi copii fiind loviţi. De apreciat oameni ... rîdeţi şi în continuare.


Iar a doua Funny Funny sunt foto ce sunt postate pe multe saituri. Da, unele sunt chiar de rîs. Unele , doar unele. Deoarece a eşit o modă să se fure foto de pe reţelile de socializare şi să fie postate acolo. Şi mulţi tineri ce sunt foarte de treabă, culţi, educaţi, cu carte ajung să fie un motiv de batjocură şi rîs. Mai înţeleg atunci cînd toate foto sunt aşa, dar atunci cînd are 10 foto normale şi una a puso pentru prieteni să fie de rîs, în care face o glumă, şi gata foto este postată pe un sait de acest gen şi toţi mucoşii ce stau de partea cea laltă a firului încep a posta comentarii vulgare şi înjurături. Cel mai interesant că anume ei şi sunt la fel şi de aia probabil şi scriu. Vorba moldovanului: „Sunt prost şi eu dar mă bucur cînd văd mai proşti ca mine” ( de fapt vorba moldovanului ar începe cu „Îs prost şî eu...” nu uităm doar că cam suntem lipsiţi de cultura vorbirii). Nu sunt nici eu aşa bun dar totuşi am puţin mai multă ruşine.
Nu cred că cineva după acest post va înceta să mai posteze aşa video şi foto, ba chiar poate mor căuta pe mine să puie foto şi de ale mele dar totuşi poate îi sensibilizez cumva. Deci aveţi grijă ce puneţi pe saiturile de socializare. Preferabil ca nici o glumă să nu o arătaţi măcar prietenelor că şi ei în glumă o vor împrăştia la toţi.
Cum se spune. Life's for sharing. I share smile. Dar ei împart zîmbet prin metode nu chiar frumoase.
Vaş ruga să fiţi mai atenţi la ce vă uitaţi şi vă rîdeţi şi mai ales la ce apăsaţi pe butonul Like.
Navigare plăcută şi vă urez să nu cădeţi nici cînd victima unui sait de astfel de gen !!! Pa pa :D

p.s. Apropo la noi aşa a mai degradat tineretul că cînd cineva cade jos, se întîmplă ceva, nu scoate telefonul să cheme ajutor sau pur şi simplu să meargă să îl ajute, dar scoate să filmeze aceasta ca apoi să posteze pe youtube. Cel mai interesant este că aşa de mult a degradat că a ajuns aceasta şi la mine :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu