miercuri, 11 mai 2011

Astăzi


DE CE NU IUBIM SĂ DORMIM PE SPATE

Deja de cîteva luni mă chinui să dorm pe spate. De la început răbdam, apoi treptat am început iarăşi a dormi pe o parte, pe alta, pe pîntece pentru că deja era imposibil unele ori să adorm. Mă gîndeam de ce oare noi nu iubim să dormim pe spate. Dacă logic, aşa este cel mai sănătos pentru organism şi aşa neam odihni mai bine. Acum am înţeles se pare că de ce?. Deoarece toate femeile cînd sunt însărcinate dorm pe spate. Iar cum se spune tot ce e în timpul sarcinii se transmite parţial şi la copil. Deci femeile deja sunt obosite să mai doarmă pe spate şi toată lumea la fel nu vrea apoi să doarmă pe spate. Iar de ce ne place deja să dormim pe o parte se explică la fel prin faptul că femeile însărcinate pentru a se mai odihni se mai întorc şi pe o parte şi aceasta este o plăcere şi o liniştire deosebită. De aia şi noi iubim să dormim pe o parte. Simplu ( probabil şi prostesc ) dar este o explicaţia la un lucru atît de des întilnit pe care mulţi dintre noi am fi vrut să îl aflăm :D
Somn dulce şi sănătos vă urez. Aveţi grijă de soţiile dvs. şi daţile tot ce e mai bun să fie fericite mereu !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu