duminică, 15 mai 2011

LENEA … MARE CUCOANĂ


LENEA … MARE CUCOANĂ

Nici nu ştiu este bine sau nu că trăiesc la etaj dar am unii vecini care sunt pur şi simplu minunaţi.
Trăiesc în o clădire cu 5 etaje. Parcă nici nu este aşa mult ca să fie nevoe de ascensor sau să fie greu să ridici toate etajele.
Dar. Dar am nişte vecini foarte interesanţi care deşi sunt tineri, nu prea au obiceiul să se ridice la etaj pentru nevoile sale. Astfel că eu în fiecare zi practic aud numele Veronica. Nici nu ştiu bine cine este ea, dar ştiu că trăieşte undeva deasupra ferestrelor mele şi este o persoană foarte importantă şi întrebată.
Cel mai interesant este că de fiecare dată cel ce o strigă pe Veronica, după ce o strigă timp de vreo 10 minute cheltuind o grămada energie şi timp ( şi apropo timp de 10 minute ar putea de 3 sau mai multe ori să se ridice la etaj ) se ridică la etaj pentru că Veronica nici o dată nu mai ese la fereastră să le răspundă.
 Aşa deci cam în fiecare zi mă scol cu cuvîntul Veronica ( deşi Veronica este elevă şi în acest timp cred eu că este la şcoală ), îmi petrec ziua cu Veronica şi desigur mult aşteptatul : adorm tot cu Veronica :D. Unele ori mă gîndeam păi probabil lumea ce o strigă nu vrea să facă cale întoarsă pentru că după o vorbă moldovenească nuţi va merge bine. Dar am observat că alţii pur şi simplu nu se ridică. Şi totuşi dacă nu se ridică din cauza ca să nu le poarte ghinion, iaş ruga să creadă mai puţin în vorbe. Deoarece dacă am şti toate vorbele cam nimic nu am putea face pentru că ceva nu va fi aşa cum trebuie.

Vă urez vecini cît mai buni şi mai puţin populari, iar cei ce vin în ospeţie la ei să fie sportivi şi nu chiar lenoşi astfel ca să se ridice la ei şi să nui strige. Sau poate să aibă pur şi simplu memorie bună pentru a nu uita nimic şi să se întoarcă încă o dată ( de fapt să strige că mai înîi strigă apoi se întorc :D ).
p.s. Probabil sunt foarte optimişti ei dacă de fiecare dată o strigă cu speranţa că măcar de data aceasta va eşi la fereastră şi nu va fi nevoie să se urce sus, dar eu iată răul de mine îi critic aici :D

Această fotografie nu ştiu unde e făcută dar nu maş mira să aflu că în maşină erau tot cei ce o strigau pe Veronica :D 



Apropo. Bine că solidaritatea moldovenilor e mai mică şi nu se întîmplă ca în acest video. Că de nu ar fi jale mare deja :D
p.s. Apropo e un video foarte interesant. Aş vrea să văd aşa ceva în viaţă. Eu unul la fel aş fi făcut :D. Avea să îl pun la All of fun. Dar adrmiraţil deja aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu