vineri, 27 mai 2011

Cum îmi văd eu clasa la pădure :D


După o organizare chinuitoare şi prostească, după ce sau pierdut cîteva sute de lei pe taxi pentru că cineva a promis tranport dar nimeni nu a mai venit şi după ce a fost cumpărată doar jumătate din producţia car ar fi putut să fie cumpărată pe acei bani ( pe motiv că e mai scum tot, cu toate că nu e sărbătoare, preţurile rămîn aceleaşi ) ajung toţi la pădure.
80 % din cei prezenţi deja sunt cu gîndul la casă, cît de urît le va fi şi că le pare rău că au decis totuşi să vină.
Băieţii sunt împinşi vulgar să facă focul şi să coacă micii şi carnea. Cu toate că ei nu prea vor şi o fac cu mare greu şi întîrziere.
Cîteva fete aranjează presupusa masă, care va fi practic goală. Una din ele face observaţii la celelalte cît de greu munces şi se lenevesc dar în acelaş timp ea nu face altceva decît să vorbească.
Cineva se retrage să vorbească la telefon. Şi nu mai vine pînă lucrul nu este gata.
Acţiunea:
Băieţii coc carne.
Cîteva fete stau şi vorbesc ( bîrfesc ) întro parte, după o grupare uşor de prezis cea laltă parte stă în alt loc şi vorbeşte cît de ră şi "levaia" e clasa, nimeni nu e unit. În acest timp prima parte stă şi vorbeşte că era mai bine dacă se duceau cu prietenii lor mai mari, era mai interesant, aici numa copii.
Doar doi stau şi îşi toarnă unul la altu şi se "kalbasesk" aşa nu slab, deoarece celelalte fiţe se fac că nu consumă cînd noi toţi leam văzut nu o dată bete mute. Probabil şi băieţii de la grătătar se veselesc deoarece spun gulme şi fac haz pe seama tuturor ( şi bravo lor că pot ).
În cel ami bun caz se găseşte o pereche ce îşi caută de treabă şi se veselesc bucurînduse de timpul ce îl pot petrece împreună şi cineva ce se joacă cu mingea.
Cineva încearcă să "padhadească" la cineva. Totul se termină cu eşec, fetele se fac a fi cuminţi şi mai ştiu eu cum.
Din ultimii bani strînşi după apusul soarelui, după ce sa consumat puţina carne şi toţi sunt obsedaţi de gîndul de ce au venit aici, se cheamă taxi şi se merge pe acasă.
Organizatorul acţiunii se consolează singur şi îi linişteşte pe alţii că nui el vinovat ci cei veniţi nu sau veselit cum trebuia. Iar cei mai optimişti ce sperau că se vor distra înţeleg că sau greşit.
Sfîrşit. O zi pierdută şi nereuşită. O clasă şi mai destrămată.
                     
p.s.  Cine va fi interesat de faptul cum văd această acţiune frumos şi pozitiv unde toţi se distrează, mă rog şi le scriu încă aşa o postare, doar că bună :D
Alte mici detalii le voi adăuga pe parcurs, acum mă duc să mănînc că mii foame :D

7 comentarii:

  1. realitate )

    stii ce-mi place mie la felul cum scrii? ca dupa ce ai pus post scriptumul, cititorul cu usurinta concluzioneaza ca tot s-a spus, iar careva obiectii, adaugari sau rectificari nu sunt necesare.

    BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms Helen :)
    nda Mihaela, realitate. da probabil e aşa cum spui :D iar dacă şi mai sunt le voi pune tot eu :d

    RăspundețiȘtergere
  3. da nui pt ce .
    si apropo cuvintu ''clasna'' daca cinstit nu avut nimik pozitiv,deoarece imi pare foarte rau ca asa este intradevar ,si nimeni nu doreste sa schimbe nimik)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am înţeles ideea ascunsă, eu doar învăţ limba română :D de aia şi am pus smile :)
    noi am vrut să schimbăm anume anul acesta, dar îmi pare rău pentru cei ce nu au dorit, la urma urmei poate eu mă voi greşi şi totul va fi bine, eu maş bucura să recunposc că am greşit numai să ştiu că e bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. speranta moare ultima ) dar in cazul nostru ea a murit din cl a 10 ))

    RăspundețiȘtergere